Τα παιδιά με επιλεκτικότητα στην σίτιση αποφεύγουν διάφορες ομάδες τροφών, όπως τα φρούτα. Σε αυτό το άρθρο προτείνεται μια ιδέα να δοκιμάσει το παιδί κάποια φρούτα μαζί με σοκολάτα μέσω θετικού περιβάλλοντος.
Μπορείτε να επιλέξετε οποιοδήποτε φρούτο ή να βάλετε πολλά φρούτα μαζί! Διαλέγετε αν σε κάθε ξυλάκι θα έχει ένα κομματάκι φρούτου ή θα το κάνετε σαν σουβλάκι που θα έχει αρκετά!
Περισσότερα: Συνταγή για φρουτοσουβλάκια για παιδιά με επιλεκτικότητα στη σίτιση!
Υπάρχουν δύο είδη στοματικών συνηθειών. Οι επίκτητες στοματικές συνήθειες, όπου το παιδί μαθαίνει μια συμπεριφορά και εύκολα μπορεί να την σταματήσει και να αρχίσει μια άλλη, και οι κατ’ εξακολούθηση στοματικές συνήθειες, όπου το παιδί έχει σταθερά μια συμπεριφορά και την εμφανίζει εντονότερα σε συναισθηματική πίεση ή άγχος. Σε αυτή την περίπτωση το παιδί νιώθει ασφάλεια μέσα από αυτή την συνήθεια και η αποτροπή αυτής μπορεί να δημιουργήσει άγχος και ανησυχία.
- Στοματική αναπνοή
Τα παιδιά που αναπνέουν από το στόμα εμφανίζουν αλλαγές στην στοματοπροσωπική δομή. Η υπερώα ανεβαίνει, η κάτω γνάθος αλλάζει θέση πηγαίνοντας χαμηλότερα και προς τα πίσω, γίνεται στένωση του άνω και κάτω οδοντικού τόξου, αυξάνονται οι πιθανότητες για διαταραχές άρθρωσης και ρινικής ομιλίας, ενώ εμφανίζονται συχνά ωτίτιδες.
Περισσότερα: 7 Στοματικές συνήθειες που επηρεάζουν την ανάπτυξη των παιδιών!
1
Αγοράστε καινούρια ΣΧΟΛΙΚΑ είδη! Μα πόση χαρά θα νιώσει ένα παιδί με αυτή την αγορά!
Περισσότερα: 7 Tips για μετάβαση από τις διακοπές στο σχολείο
Τι είναι η φωνολογική ενημερότητα; Και γιατί είναι απαραίτητη στα παιδιά;
Η φωνολογική επίγνωση είναι η ικανότητα του παιδιού να μπορεί να διαιρέσει και να συνθέσει τον προφορικό λόγο σε μικρότερες ή μεγαλύτερες δομές.
Δηλαδή την πρόταση να την χωρίσει σε λέξεις, τις λέξεις σε συλλαβές και τις συλλαβές σε ήχους. Παράλληλα όμως θα μπορεί να είναι σε θέση να κάνει και το αντίστροφο, δηλαδή να συνθέσει τις μικρότερες δομές που ακούει σε συλλαβές ή λέξεις.
Η σημασία αυτής της κατάκτησης από την προσχολική ηλικία είναι τεράστια γιατί συνδέεται ΑΜΕΣΑ με την απόκτηση της ανάγνωσης και της γραφής.